تخته شاسی فانتزی پیتیکو

تخته شاسی فانتزی پیتیکو

تخته شاسی فانتزی

تخته شاسی از آن دست لوازم تحریر هایی است که شاید جزء لوازم تحریر های اولیه ای مثل دفتر و خودکار و مداد و … به حساب نیاید؛ اما برای هر فردی پیش آمده که بخواهد روی یک کاغذ مطلبی بنویسد و به دلیل نبودِ زیر دستی، مجبور شود یک کتاب یا دفتر را زیر کاغذ قرار دهد. در این حالت رد تمام نوشته هایی که روی کاغذ نوشته می شود، روی جلد دفتر و کتاب هایی که به عنوان زیر دستی استفاده می شوند می افتد و جلد آن ها به مرور زمان خراب شده و جلوه ی بدی پیدا می کنند. تخته شاسی ها به صورت اختصاصی برای همین کار ساخته شده اند، و داشتن یکی از آن ها برای هر فردی که با خواندن و نوشتن سر و کار دارد، ضروری است.

برای نقاشی کردن، جزوه نوشتن و به صورت کلی هر نوشته یا طرحی که بخواهید روی کاغذ هایی مانند A4، کاغذ کلاسوری و یا هر مدل کاغذی که جدا از دفتر باشد، بنویسید یا رسم کنید؛ به یک زیر دستی یا تخته شاسی نیاز دارید. حتی مثلا اگر عادت دارید جزوات خود را در دفترهای کلاسوری یادداشت کنید، چون اغلبِ کلاسور ها حلقه های پهنی در وسط خود دارند و موقع جزوه نوشتن و رسیدن به انتهای خط های دفتر، دست تان در اثر برخورد با حلقه ها اذیت می شود؛ پس بهتر است که برگه های دفتر را خارج کرده و به صورت مرتب به یک تخته شاسی متصل کنید و پس از اتمام نوشتنِ مطالب، کاغذ ها را به صورت مرتب و صفحه بندی شده به کلاسور خود برگردانید. یا حتی هنگامی که جزوات و مطالب درسی تان به صورت جزوه های پرینت شده و برگ برگ هستند، می توانید آن ها را در یک تخته شاسی به صورت مرتب قرار دهید و هنگام مطالعه راحت باشید.

یا زمانی که موقع جزوه و یادداشت نوشتن یا نقاشی کشیدن و طراحی کردن، میز یا سطح صافی در دسترستان نیست، خودِ تخته شاسی به عنوان یک تکیه گاه برای کاغذ و دست شما عمل می کند و کمک می کند تا به راحتی یادداشت برداری و نقاشی خود را انجام دهید. در واقع تخته شاسی به عنوان یک سطح صافی عمل می کند که همیشه و همه جا می توانید همراه خودتان داشته باشید. حتی هنگامی که مطالب، مقالات یا جزواتی که می خواهید مطالعه کنید، به صورت برگ برگ هستند و صحافی ندارند، می توانید آن ها را به صورت مرتب و صفحه بندی شده درون یک تخته شاسی قرار دهید و به مطالعه خود بپردازید. و هرجایی هم که نیاز به یادداشت برداری و نوت برداری یا هایلایت کردن قسمتی از مطلب و جزوه بود، به راحتی این کار را انجام دهید.

یکی از جدید ترین محصولات گروه تولیدی پیتیکو، تخته شاسی های فانتزی  هستند که در ۱۶ طرح متفاوت (۸ طرح با طرح ها و تم دخترانه و ۸ طرح هم تم فضانورد) تولید شده اند و ابعادی معادل ۲۱٫۵×۳۱٫۵ سانتی متر دارند و سایزشان A4 است. جنس این تخته شاسی ها مانند دفترهای جلد سخت بوده و در عین استحکام و ضخامتی که دارند، بسیار سبک و خوش دست و به راحتی قابل حمل اند. گیره این تخته شاسی ها نیز از جنس استیل بوده و به راحتی بلند می شود تا بتوانید کاغذهای خود را از تعداد کم گرفته تا تعداد زیاد ( تا ۵۰ الی ۶۰ عدد) درون گیره قرار دهید و به نوعی آن ها را توسط گیره بر روی تخته شاسی محکم نگه دارید. دور تا دور گیره هم توسط حفاظی پوشیده شده تا تیزی اطرافِ آن گرفته شود و در هنگام استفاده از گیره، دست شما آسیب نبیند. در قسمت بالای تخته شاسی هم یک حلقه قرار گرفته که می توانید توسط این حلقه، تخته را به آویزی متصل کنید.

یک نکته مهم که در هنگام استفاده از تخته شاسی ها و دفترهای جلد سخت، بهتر است به آن توجه کنید، این است که تخته شاسی یا دفتر های جلد سخت تان را در هنگامی که از آن ها استفاده نمی کنید، به حالتی قرار ندهید که شکل دفرمه ای بگیرند یا به مرور زمان باد کنند. بهتر است این وسایل را در هنگام عدم استفاده به صورت مرتب، درون کتابخانه خود بگذارید، به شکلی که اطراف آن ها با کتاب و دفترهای دیگر پر شده باشد. یا اگر روی سطح میزی قرار می دهید، یکی دو دفتر یا کتاب دیگر را روی آن ها قرار دهید تا به مرور زمان تخته شاسی یا جلدِ دفترِ جلد سخت شما باد نکند و دفرمه نشود. این مشکلی است که اغلب برای دفترهای جلد سخت و تخته شاسی هایی که از این جنس می باشند، اتفاق می افتد و اگر فرد تیزبینی باشید و روی سالم و شیک ماندنِ وسایل خود حساسیت داشته باشید، تا به حال متوجه این موضوع شده اید. راه حلش هم همین است که یکی دو کتاب یا دفتر دیگر را روی دفتر جلد سخت یا تخته خود قرار دهید تا دفرمه نشود یا اگر دفرمه شده هم، باز قرار دادن این کتاب و دفترها باعث می شود تا شکل آن به حالت اولیه برگردد.

سطح جلویی و پشتی تخته شاسی های پیتیکو هر دو یک طرح دارند و دور تا دور تخته هم کاملا توسط روکش پوشیده شده تا در اثر استفاده ی مداوم، لبه های تخته شاسی خورده نشوند و آسیب نبینند. جنس روکش تخته ها هم به نوعی است که اگر در هنگام نوشتن توسط خودکار یا مداد، خط خوردگی روی آن ها ایجاد شود، به راحتی توسط یک دستمال مرطوب پاک و تمییز می شود. طرح های تخته شاسی های پیتیکو، به خصوص طرح های تم دختر، هر کدام شبیه یک داستان فانتزی طراحی شده و فضا سازی خاصی را برای مخاطب شکل می دهند. تمام این فضا سازی های فانتزی در محصولات پیتیکو به این دلیل است که روند خواندن و نوشتن و یادگیری را در هر شرایطی برای شما جذاب تر و دلنشین تر کنند و با استفاده از لوازم تحریر فانتزیِ با کیفیت و جذاب، شما بتوانید ذوق و علاقه بیشتری به این مسیر داشته باشید.

این تخته شاسی ها برای خریداران عمده به صورت پک های ۱۶ عددی در یک جعبه شیک و مخصوص قرار می گیرند و تک تک شان هم با پلاستیک شیرینگ شده اند. اگر این تخته شاسی ها را به صورت عمده بخواهید برای فروشگاه یا آنلاین شاپ خود تهیه کنید، می توانید آن ها را با همین جعبه ها در قفسه های فروشگاه خود قرار دهید و نیازی نیست فضای جداگانه ای برای چیدن و مرتب ماندن آن ها در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید