دفتر زبان پیتیکو

دفتر زبان پیتیکو

دفتر زبان فانتزی پیتیکو

دفتر های زبان پیتیکو یکی از محصولات جدید این گروه تولیدی هستند که در حال حاضر در ۱۶ طرح متنوع (۸ طرح با تم مولانگ و دختر، و ۸ طرح هم با تم کاراکترهای BT21) طراحی و تولید شده اند. همه ی این دفترها ۶۰ برگ می باشند و صحافی سیمی دارند. قطعا همه ی افرادی که در حال یادگیری یک زبان خارجی جدید هستند، به یک دفتر برای یادداشت کردن تمرینات و نکات درسی خود نیاز دارند. گروه تولیدی پیتیکو این دفتر ها را در ۱۶ طرح فانتزی و جذاب با کیفیتی بسیار بالا تولید کرده که روند یادگیری و تمرین زبان های خارجی را برای شما شیرین تر و جذاب تر می کنند.

مطالعه و یادگیری یک زبان خارجی مانند انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و … به خودی خود سخت است و نیاز به استمرار و تداوم زیاد دارد. استفاده از وسایل و نوشت افزار فانتزی برای مطالعه قطعا انگیزه ی ما را بیشتر می کند و شوق بیشتری در ما ایجاد می کنند تا بتوانیم هر روز به صورت مستمر به تمرین و مطالعه بپردازیم. در گروه تولیدی پیتیکو علاوه بر دفتر زبان های فانتزی که به صورت اختصاصی برای مطالعه و تمرین زبان تولید شده اند، محصولات دیگری هم تولید شده که در روند مطالعه و یادگیری زبان به شما کمک زیادی خواهند کرد. در ادامه تک تک این محصولات را با کاربردشان معرفی می کنیم.

۱٫ دفتر زبان های سری مولانگ و BTS پیتیکو :

همانطور که گفته شد، پیتیکو در حال حاضر دفتر های دو خط زبان را در ۱۶ طرح متنوع، ۸ طرح با کاراکتر مولانگ و ۸ طرح هم با کاراکترهای گروه BT21 (تاتا، کوکی، چیمی، شوکی، مانگ، آرجی، ون و کویا) تولید کرده. در خرید یک دفتر زبان باید علاوه بر زیبایی ظاهری، به کیفیت جلد، کیفیت کاغذها، نوع خطوط دفتر، مدل صحافی و … هم توجه کنیم و همچنین تعداد برگه های دفتر به نوعی باشد که نیاز ما را تامین کند. دفتر زبان های دو خط فانتزی پیتیکو از نوع جلد نرم (از جنس مقوا گلاسه) و ۶۰ برگ بوده و جنس کاغذ ها، تحریر کاملا سفید با خطوطی به رنگ آبی روشن می باشند. رنگ خطوط روشن در نظر گرفته شده تا در هنگام نوشتن و خواندنِ مطالب، چشمان شما اذیت نشود و مطالب نوشته شده در دفتر، بیشتر از خطوطِ آن به چشم بیایند. فاصله خطوط کاملا مناسب و استاندارد است و صحافی این دفترها نیز از نوع سیمی تک فنر و مارپیچی می باشد.

گرماژ کاغذهای این دفترها ۷۰ می باشد که کاغذی ضخیم و بسیار با کیفیت است و معمولا برای دفتر های تحصیلی استفاده می شود. ضخامت و کیفیت این کاغذ ها به گونه ای است که اگر از نوشت افزاری مانند انواع مداد، خودکار، روان نویس، هایلایتر و … با کیفیت مناسب برای نوشتن روی آن ها استفاده شود، رنگ جوهر به هیچ عنوان روی آن ها پخش نشده و به پشت کاغذ هم پس نمی دهد. البته این موضوع همانقدر که به کیفیت کاغذ بستگی دارد، به کیفیت قلم و نوشت افزار استفاده شده نیز بستگی دارد؛ چون بعضی از روان نویس ها و خودکار ها به گونه ای هستند که روی هر نوع کاغذ و سطحی، جوهر پس می دهند یا بعضی از مدادهای معمولی یا مدادهای اتود هستند که بسیار کم رنگ می نویسند و هر چقدر هم که جنس کاغذ با کیفیت باشد، باز هم عمل نوشتن را برای شما سخت می کنند. پس افرادی که با خواندن و نوشتن و یادداشت برداری به میزان فراوان سر و کار دارند باید دقت کنند که علاوه بر انتخاب یک دفتر مناسب، از نوشت افزار مناسب و با کیفیتی نیز استفاده کنند.

۲٫ دفترچه یادداشت های سری جیبی و کیوت :

اگر در حال یادگیری و تمرین و تکرار یک زبان جدید هستید، علاوه بر یک دفتر برای نوشتن تمرینات و نکات درسی طولانی و مهم و به نوعی جزوه نویسی سر کلاس، به یک دفترچه یادداشت یا کاغذ یادداشت برای یادداشت برداری نکات و کلمات سخت تر و مطالبی که به سرعت به ذهن تان سپرده نمی شوند نیز، نیاز دارید. پیشنهاد ما استفاده از دفترچه یادداشت های سری جیبی یا کیوت پیتیکو است. شما می توانید هنگام مطالعه و تمرین، نکات سخت تر را در این دفترچه ها و کاغذ ها یادداشت کرده و همیشه و همه جا همراه خود داشته باشید تا در مواقعی که وقت آزاد دارید، بارها و بارها به مرور این نکات بپردازید تا جایی که کاملا در ذهن تان جای بگیرند.

۳٫ کاغذ یادداشت های فانتزی پیتیکو :

برای نکته برداری مطالب مهم مانند لغات سخت، نکات گرامری و … از کاغذ یادداشت های فانتزی پیتیکو هم می توانید استفاده کنید و بعد از یادداشت برداری می توانید این کاغذ یادداشت ها را بر روی سطوحی که مدام در معرض دیدتان باشند مانند دیوار کنارِ میز مطالعه یا تخت تان، بر روی کمد، آینه، کنار صفحه نمایشگر یا کیبورد لپ تاپ یا کامپیوتر تان، روی یخچال، کابینت و … متصل کنید تا مدام در معرض دیدتان قرار بگیرند و مدام آن ها را مرور کنید. یا حتی اگر در کتاب های زبان تان، جایی برای یادداشت برداری و نوت برداری نیست، می توانید از این کاغذ ها در بین صفحات کتابتان بچسبانید و نکات مد نظرتان را یادداشت کنید. حتی می توانید کاغذ های نوت برداری شده را درون کیف یا جیبتان گذاشته و هر موقع که از خانه بیرون می روید در تایم های آزاد مانند زمانی که در تاکسی، اتوبوس و مترو نشسته اید، به مرور مطالب بپردازید یا مواقعی که در انتظار نوبت بانک یا دکتر هستید.

۴٫ دفترچه یادداشت ها چوبی کوچک پیتیکو :

از دفترچه های فانتزی چوبی کوچک پیتیکو هم می توانید به عنوان برگه به یاد یا G5 استفاده کرده و در یک سمت کاغذ، لغات زبان و در پشتِ برگه، معنی آن لغات را بنویسید و این دفترچه های ۵×۵ سانتی متری کوچک را در جیب یا کیف خود گذاشته و همیشه و همه جا به مرور لغات یادداشت شده بپردازید تا به طور کامل آن ها را به حافظه بسپرید.

در مجموع یادگیری هر زبان جدیدی نیاز به استمرار و تمرین و تکرار زیاد دارد و در این مسیر می توانید از محصولاتی که پیشنهاد شد، برای حفظ انگیزه، اشتیاق و بالا بردن کیفیت یادگیری و تمرین مداوم خود استفاده کنید. دفترهای زبان سری BTS، محصولات ستِ دیگری مانند تو دو لیست، دفتر مشق ۴۰ و ۱۰۰ برگ، بوکمارک، کاغذ یادداشت، دفترچه یادداشت چوبی و ست چهارتایی چوبی هم دارند که می توانید با هم به صورت ست و پک برای خودتان یا هر فردی که در حال یادگیری یک زبان خارجی می باشد هدیه بخرید.

دیدگاهتان را بنویسید